Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

…Ένας χρόνος και κάτι …

Πρίν ένα χρόνο και κάτι, η υπόθεση της Αμαλίας είχε θορυβήσει το πανελλήνιο, με τη βοήθεια βέβαια και των ΜΜΕ, τα οποία ανακύκλωσαν και φούσκωσαν την είδηση, το καθένα για δικούς του λόγους...

Από τον παροξυσμό των πρώτων ημερών, μέχρι την απόλυτη σιωπή, πολλοί βγήκαν και είπαν πολλά ο καθένας πάλι για δικούς του λόγους και αγωνίες να προσθέσω...

Δεν το περιορίζω στην υγεία για αυτό και προτιμώ να απέχω από επετείους και επικήδειους και ας με συγχωρήσουν οι δικοί της για αυτό... Τον τελευταίο καιρό όμως τα λόγια της Αμαλίας μου τριβελίζουν το μυαλό καθώς τους αλμπάνηδες τους συναντώ παντού σε αυτόν το δύσμοιρο τόπο την Ελλάδα μας...

. Από στα Σχολεία, στα Πανεπιστήμια, σε κρατικούς φορείς να διοικούν ως ειδήμoνες και ειδικοί. Σε Δημόσιες Υπηρεσίες να ταλαιπωρούν ανυποψίαστους ανυπεράσπιστους πολίτες χωρίς ιδιαίτερο λόγο κι αιτία, σε Νομικά Γραφεία να κακο-συμβουλεύουν ανθρώπους να συγκρουστούν με συνανθρώπους τους, στην αστυνομία διεφθαρμένοι να χαφιεδίζουν στη μαφία φιλήσυχους πολίτες, σε ερευνητικά ινστιτούτα αδαείς άσχετοι να βγαίνουν και να λεν λάθος πράγματα αποπροσανατολίζοντας, στα Πανεπιστήμια Καθηγητάδες άσχετους να παίρνουν στο λαιμό τους τη νεολαία χαιρέκακα, παντού παντού... Παντού ειδήμονες καινού περιεχομένου και συγχωρείστε μια ολιστική νότα που βγαίνει από το λόγο μου... Δεν είμαι μηδενιστής... Παντού στους ίδιους χώρους είδα αξιόλογους ανθρώπους όχι μόνο με ταμπέλες και χαρτιά και περγαμηνές αλλά και ουσία... Μόνο που σπανίζουν... μόνο που σιγά, σιγά τους τρώει η μαρμάγκα...

… Στον Τσαρούχη αποδίδεται η έκφραση «Στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις» και ο Σεφέρης είπε: «Σε αυτόν τον τόπο όλοι είμαστε τρομερά αυτοδίδακτοι»... Νομπελίστας αναγνωρισμένος με το βραβείο που αποτελεί την πιο θερινή φαντασίωση ακαδημαϊκού και έβαλε μέσα στους αυτοδίδακτους και τον εαυτό του.

Η Αμαλία έφυγε από κοντά μας... Έμειναν όμως τα λόγια της και στοιχειώνουν ολοένα και περισσότερο το νου μου... Έτσι ως επιμύθιο, κλείνω με τα δικά της λόγια:

> Να γίνουν εξαίρεση οι αλμπάνηδες ρε παιδια, όχι ο κανόνας...

14 σχόλια:

Roadartist είπε...

Σίγουρα δεν εισαι μηδενιστής..
Μπράβο που δε ξέχασες.. Δικιο εχεις..να μη τα ξαναλέμε..
Πως τα πας στη Γαλλία?
Είσαι ικανοποιημένος? Φιλιά.

nikiplos είπε...

roadartist!!! Αχ...Καλησπέρα... Το θέμα έτσι κι αλλιώς είναι δύσκολο...

Στη Γαλλία προσαρμόζομαι σιγά, σιγά αλλά τα βήματά μου είναι εξαιρετικά αργά για τα δικά μου δεδομένα... Δεν πειράζει όμως... Να έχεις τα απογευματινά φιλιά μου!!!

Σταλαγματιά είπε...

Εγώ θα χρησιμοποιήσω ένα στίχο του
Γ.Σεφέρη.

Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πονά...

Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα αναφέρεις.
Το θέμα είναι απέραντο σαν ωκεανός.
Από που να αρχίσεις και που να σταματήσεις.
Με θλίβουν όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας, μα
περισσότερο νιώθω οργή που δεν έχω την δύναμη να τα αλλάξω.

nikiplos είπε...

anastasia, να είσαι καλά!!!
Ξέρω μας στενοχωρούν όλα αυτά... Άλλες φορές πάλι μας εξαγριώνουν...
Νομίζω ότι πρέπει να αλλάξουμε πρώτα εμείς οι ίδιοι... Αυτό τελευταία βάζω σαν στόχο... Να μην τα επικροτώ πλέον... βέβαια πληρώνω τίμημα, αλλά τουλάχιστον δεν είμαι συνένοχος...

Να έχεις τα φιλιά μου, και να αλλάζεις πάντα προς το καλύτερο...

ILive2LoveMe είπε...

1000 φορές δίκιο έχεις και παραπάνω, και δυστυχώς το πρόβλημα διαιωνίζεται. Αυτό είναι το κακό. Τι να συμπληρώσω και τι να πω...
Ας κάνουμε κάτι όπως και όσο μπορούμε.
Φιλιά καλό απόγευμα!

nikiplos είπε...

ilive2loveme, το πρόβλημα διαιωνίζεται και λέω ότι ο καθένας μας ας προσπαθήσει τουλάχιστον να είναι αυτοδίδακτος...

Να έχεις τα φιλιά μου
καλησπέρα...

Μαργαρίτα είπε...

Nikiple μου..

Χείμαρος τα λόγια και η αγανάκτησή
σου... λίγο πολύ όλοι έτσι νιώθουμε
και δυστυχώς τα χέρια μας δεμένα
είναι.. ας προσπαθήσουμε όσο είναι
δυνατό στο μέτρο που μας αναλογεί!!

Να είσαι καλά***

me είπε...

καλησπερα
εγω εχω να πω επιγραμματικα οτι το συστημα ειναι ενα Matrix αλλα εντελως ομως κ οποιος του παει κοντρα, τον κανει του αλατιου.
κ επισης,δεν ειμαι μηδενισρια αλλα πλεον θεωρω οτι εμεις οι -νεα γενια- Ελληνες ειμαστε τραγικα α-διδακτοι.

nikiplos είπε...

Μαργαρίτα!!! όντως έτσι είναι όπως τα λες... εκείνο που έχει σημασία είναι να μαθουμε πράγματα για να γίνουμε εμείς καλύτεροι... Να γίνουμε αυτοδίδακτοι...
Αν το κάνουμε οι περισσότεροι, τότε υπάρχει ελπίδα...
Τώρα αν μπορούμε να το αλλάξουμε, αυτό είναι μεγάλη ιστορία... ας προσπαθήσουμε πρώτοι εμείς να αλλάξουμε...

nikiplos είπε...

Αγαπητή me, ποσώς δεν είσαι μηδενίστρια... ξέρω ότι όταν λούζεσαι στο πετσί σου όλη αυτή την αγυρτία πονάει... Άργησα πολύ στην Ελλάδα να καταλάβω ότι δεν υπάρχει σύστημα και όλα είναι ένα ίσιωμα... Ίσως γιατί είμαστε α-δίδακτοι, και μη γελιέσαι... Οι παλαιότεροι ήταν χειρότεροι... απλά τους δόθηκαν πρωτοβουλίες-κίνητρα-timing και έτσι απέδωσαν κάτι ψιλά... που σήμερα όχι μόνο δεν φθάνουν αλλά μας έχουν τελειώσει...

Έχε εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και επιμονή! και θα δεις πως όλα θα πάνε καλύτερα...

ILive2LoveMe είπε...

Καλησπέρα , έχεις προσκλησούλα:)

Μαργαρίτα είπε...

Πέρασα να πω μία Καλησπέρα!!!
:))

nikiplos είπε...

Ilive2loveme, θα ανταποκριθώ οπωσδήποτε...

Να είσαι καλά!!!

nikiplos είπε...

Καλή μου Μαργαρίτα!Πολλές χαρούμενες Καλησπέρες (γιατί απαντώ αργά)και σε σένα!!!

Να περνάς γιατί το ξέρεις ότι είσαι ευπρόσδεκτη!!!
φιλιά