Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2007

...χάλκινο μετάλλιο...

Αυτές τις τελευταίες ημέρες του εκάστοτε έτους κάνω πάντοτε απολογισμό...

... Τι κατάφερα, τι έπραξα, σε τι απέτυχα, τι άλλαξε τη ζωή μου (σπάνιο αυτό)...

... Επίσης σε τι απέτυχα, πόσο αναβλητικός ήμουν, πόσα πράγματα που εξ αγγαρείας με πήγαν πίσω... κλπ

...Όλα αυτά τα προσπερνώ καθώς είναι ήδη τετελεσμένα... οκ σε αυτό, καλά σε εκείνο, θα προσπαθήσω για το δείνα ή θα αποφύγω τα τάδε γιατί με παν πίσω (αν και οικονομικά μου αποφέρουν)...

... Εκείνα όμως που δεν φεύγουν από το νου μου, είναι τα ταξείδια που δεν έκανα... Εκείνα που δεν πραγματοποιήθηκαν από δικούς μου ενδοιασμούς, φόβους...

...Εφέτος έχασα την ευκαιρία να κάνω ένα ταξείδι στην Κρακοβία... στο Iνστιτούτο Stefan Banach... (Εσείς οι θετικοί θα θυμάστε τους χώρους Banach από τη συναρτησιακή ανάλυση)... Δεν θα πήγαινα βέβαια μόνο για τουρισμό, αλλά αυτή τη φορά ήμουν αποφασισμένος να κάνω τον τουρίστα, ακόμη και στο συνέδριο που πραγματοποιούταν εκεί... Να δω την κεντρική Ευρώπη, που είναι αναμφισβήτητα η αγαπημένη μου... Αυτές οι μεσαιωνικές πόλεις με τα πλακόστρωτα πεζοδρομημένα ιστορικά κέντρα, που είναι χαρά οφθαλμού να πεζοπορείς και να χαζεύεις στα μαγαζιά... Να κάτσεις στις μπυραρίες τους και να δοκιμάσεις τη φετινή σοδειά και τα "τοπικά" εδέσματα που οι ιδιοκτήτες διαβεβαιώνουν ότι είναι παραδοσιακά εκεί της περιοχής... Να περιτριγυρίσεις στα βιβλιοπωλεία τους... Να πας στις εκκλησίες τους και να ακούσεις μαδριγάλια και μελωδίες του Corelli ή του Bach τραγουδισμένες από μελίρρυτες χορωδίες... Να νοικιάσεις ποδήλατο και να χαρείς σαν 12χρονο τότε που αμέριμνος μπορούσες ακόμη να ποδηλατείς άφοβα...

... να ξεχαστείς κάτω από τις ερυθρές οξιές σε κάποιο από τα φροντισμένα πάρκα τους με κάποιο βιβλίο... να εισπράξεις κάποιο ζεστό χαμόγελο από όμορφη κοπέλα... να δροσιστείς από τον παγωμένο δυτικό τους άνεμο... να χαθείς μέσα στα bazar ψάχνοντας ανάμεσα σε μικροαντικείμενα λογής λογής... Να καθήσεις κάτω από φοντάνα υπό το άγαλμα αναγεννησιακού συμπλέγματος και υπό το άγρυπνο βλέμμα κάποιου διαφωτιστή σε εσένα τελείως άγνωστου...

... κι αφού ευφρανθείς, μεθύσεις και νιώσεις ανάλαφρη την καρδιά σου, να νιώσεις αυτόν τον γλυκό νόστο για τους δικούς σου ανθρώπους και να κινήσεις για το γυρισμό... προσφέροντας στους δικούς σου από τα μικροαντικείμενα που μάζεψες στο διάβα σου...

7 σχόλια:

Μετεωρίτης είπε...

Καλημέρα!

Κι εγώ μετανιώνω για τις χαμένες ευκαιρίες, για τα ταξίδια εννοώ...

Τεμπελιά, αναβλητικότητα και αστάθμητοι παράγοντες βεβαίως-βεβαίως με κράτησαν ΚΑΙ φέτος εντός συνόρων, πράγμα που μου την έχει σπάσει γιατί περισσότερο από το ίδιο το ταξίδι, λετρεύω την διαδρομή του!
Ειδικά, την αίσθηση του γυρισμού που είναι γεμάτη με αντικρουόμενα συναισθήματα...

Την άλλη φορά να πεις ΝΑΙ!
Η ζωή μας φεύγει και κάποιες ευκαιρίες δεν επιστρέφουν.
Γενικά, δεν μετανιώνω για πράγματα που δεν κάνω,
αλλά δεν σου κρύβω ζηλεύω και κακιώνω με τον εαυτό μου όταν βλέπω ευκαιρίες να γλιστράνε μέσα από τα χέρια μου...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ αγαπητέ!
Θα τα πούμε σύντομα...

nikiplos είπε...

Μετεωρίτη, νά ξερες πόσο δίκιο έχεις!!! Κι εγώ έτσι μόνο για τα ταξείδια που δεν έκανα μετανιώνω... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΛΑ και είθε το 2008 να φέρει σε όλους μας ευχάριστα ταξείδια...!

Roadartist είπε...

Καλησπέρα! Αχ αυτές τις μέρες με πιάνει και εμένα η ίδια ακριβώς αίσθηση..του ανικανοποίητου. Με κάλυψες στα περισσότερα απο οσα εγραψες.. Πόσο ομορφαίνουν τα ταξίδια τις ζωές μας.. Δυστυχώς όμως εκτός απο την αναβλητικότητα, παίζει ρόλο και το χρήμα.. Δηλαδή μπορεί να θέλουμε πολύ, αλλά το θέμα ειναι και κατά πόσο μπορούμε.
Ωραία τα ταξίδια στις ξένες χώρες. Να ήξερες πόσα θέλω να κάνω.. Εχω ήδη διαβάσει τους περισσότερους ταξιδιωτικούς οδηγούς, έχω χαζέψει εικόνες απο μακρινές (αλλά και κοντινές, τώρα που το σκέφτομαι) χώρες, έχω ζηλέψει κουλτούρες, ενδιαφέροντα και τάσεις.. Ας είμαστε καλά .. για να μπορούμε να αναπολούμε, να ονειρευόμαστε και να κάνουμε πράξη τις επιθυμίες μας. Όλα ειναι μπροστά μας... Βόλτες στις πόλεις, το χάζεμα σε βιβλιοπωλεία, μουσεία, δρόμους.. Το 2008 ας είναι ένα έτος που τα όνειρα θα γίνουνε πράξη :) Τις καλύτερες ευχές μου οτι επιθυμείς!

ξανθίππη είπε...

Καλημέρες!

Η αναβλητικότητα πάντα κάτι κρύβει από πίσω, και συνήθως λόγοι που δεν έχουν να κάνουν με οικονομικά, χρονικά ή άλλου είδους κολλήματα υποβόσκουν. Για αναρωτήσου... Τι είναι αυτό που σε κάνει να μην έχεις όρεξη να πάρεις την απόφαση;
Αυτό ψάξε να διορθώσεις, και ταξίδια θα έρθουν όσα θέλεις!
Μήπως η ικανότητά σου να τα πραγματοποιείς στη φαντασία σου (το κείμενό σου ήταν τόσο αφηγηματικό που θα έλεγε κανείς ότι πράγματι το έκανες το ταξίδι!) σε κάνει να επαναπαύεσαι σε αυτό;
Και να έχεις πάντα στο νου σου ότι καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες, παρά που δεν έκανες (λειτουργεί, believe me!).
Εγώ από την άλλη, αν και εξαιρετικά αναβλητικό άτομο, ειδικά αν πρόκειται για εξωτερικό δεν αφήνω ευκαιρίες να πάνε χαμένες...
Άντε, καλά μας ταξίδια!

Όμορφη, γιορτινή καλημέρα...

Μετεωρίτης είπε...

..καλή χρονιά!!

ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ, ΛΟΙΠΌΝ!!!

ΦΑΙΗ (ΜΕΤΕΩΡΙΤΗΣ)

nikiplos είπε...

Καλησπέρα... Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους και πολλά ταξίδια!

roadartist, "τα ταξίδια είναι μικρές ζωές μες τη ζωή μας" Oscar Wilde, Σαφώς το χρήμα παίζει ρόλο, αν και νομίζω ότι δεν είναι τόσο καθοριστικός...

Ξανθίππη, έχω κάνει παρόμοια ταξίδια στην κεντριή Ευρώπη, για αυτό και είναι από τις αγαπημένες μου...

Εύχομαι σε όλους μας λοιπόν καλά ταξίδια για το 2008, του νου,της ψυχής και ψυχαγωγικά επίσης!

Dr Low είπε...

Εγώ θα συμφωνήσω μόνο στο κομμάτι που αφορά την υπέροχη κεντρική Ευρώπη. Γιατί τα τελευταία χρόνια, τα ταξίδια, είναι το μοναδικό πράγμα που δεν αναβάλω. Και πίστεψέ με, είμαι ιδιαίτερα αναβλητική.
Για φέτος εύχομαι σ’ εσένα να κάνεις πολλά πολλά ταξίδια σε χώρες και σκέψεις που αγαπάς και σ’ εμένα να συνεχίσω να είμαι με το σάκο έτοιμο!
Καλή και ταξιδιάρικη χρονιά….