Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

Αλέκτωρ...

... Το ΠΣΚ ήρθαν οι γονείς μου... Ειδωθήκαμε και μου έφεραν και κάτι για δώρο... Είναι άνθρωποί που αν και πάντοτε τα έφερναν δύσκολα στη ζωή τους πολλά στερήθηκαν για να μην μας λείψουν εμένα και του αδελφού μου τίποτε... Η μητέρα μου έχει ένα ταλέντο... ομοιάζει με τη μητέρα του Colin Firth στο Bridget Jones's Diary στα ρούχα που πάντοτε διάλλεγε για εμάς... [Καταλαβαίνετε ότι μου πήρε χρόνο και κόπο (καθώς δεν έχω αδελφές) να μάθω να ντύνομαι σωστά (εδώ ο δόκιμος όρος είναι ταιριαστά επάνω μου) γιατί αν περίμενα από τις Ελληνίδες πωλήτριες...]

Έτσι εν μέσω άλλων (που κανένας λογαριασμός δεν τους έπεφτε) απαξίωσα το δώρο τους... Αισθάνθηκα χώμα μετά από αυτό... και οι ίδιοι στενοχωρήθηκαν... έτσι αν και τόσες φορές έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι θα είμαι υπομονετικός μαζί τους για άλλη μια φορά έκανα σαν 15χρονο...

...Αναρωτιέμαι κάποιες φορές αν είναι εγγενές στα παιδιά-τέκνα να παλιμπαιδίζουν όταν είναι με τους γονείς τους, ενώ μπροστά σε άλλους να φέρονται ως αυτό που είναι ώριμοι (?) ενήλικες, υποχωρητικοί σε κάφρους και υπομονετικοί με ηλιθίους που τελευταίως κατακλύζουν αυτόν τον τόπο...

...όσο κι αν εκπαιδεύομαι και "παιδεύομαι" στη ζωή μου, μερικές φορές αισθάνομαι τραγικά ανεκπαίδευτος και θλιβερά ερασιτέχνης...

3 σχόλια:

me είπε...

οι γονεις μας ειναι οι μονοι ανθρωποι με τους οποιους μπορουμε να συμπεριφερομαστε σα 10 χρονα που γκρινιαζουν για τα παντα.με ολους τους υπολοιπους πρεπει να ειμαστε ενηλικες.(η να δειχνουμε)
η μητερα μου οποτε ερχετε μου φερνει κ ενα πλεκτο μπλουζακι που εχει φτιαξει η ιδια.Συνηθως,ειναι 2 νουμερα μεγαλυτερο.ποτε δεν εμαθε το νουμερο μου.χαμογελαω,τα προβαλω μια κ μοναδικη φορα,λεω ποσο ωραια ειναι κ μετα τ αποθηκευω.αισιως εχω 10 στην ντουλαπα μου!τα κραταω,γιατι ξερω οτι μια μερα θα μου τη θυμιζουν.

εισαι σιγουρος οτι ντυνεσαι οκ?
το λεω αυτο γιατι αν δεν ειχε περασει απ τη ζωη του bro κ τη δικη μου η πρωην του,εκεινος δε θα χε μαθει ποτε να ντυνεται κ εγω δε θα χα μαθει ποτε που να εναποθετω τα λεφτα μου (κανονας 1.αν ειναι να σκασεις μια περιουσια για ενα ρουχο,καλο ειναι να του φαινεται.
κανονας 2.ποτε μη μαθεις σ εναν αντρα να ντυνεται,παρα μονο αν παντρευτειτε.-συμπερασμα που συναγεται εκ του αποτελεσματος)
την αλλη φορα που θα πας για ψωνια,ζητα απο μια φιλη που της αρεσει το shopping κ εχει γουστο,χρηματα κ χρονο να ερθει μαζι σου.

nikiplos είπε...

Thanks... χαίρομαι που το βλέπεις έτσι (για τους γονείς εννοώ)...

--εισαι σιγουρος οτι ντυνεσαι οκ?
Όχι δεν θεωρώ ότι είμαι ντυμένος στην πένα...απλώς πιστεύω ότι δεν φοράω αταίριαστα πλέον... και ναι έχεις δίκιο... Φίλες (στενές και μη) με εδίδαξαν...

me είπε...

οκ,για να το λες ( οτι ντυνεσαι προσεγμενα) σε πιστευω :-)))