Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2007

Μπριγάδες ...

... Αυτές τις ημέρες κάποιοι φίλοι μου ταξειδεύουν στις πεδιάδες της Αφροδίτης, ντυμένοι με τη δικη μας νοσταλγία και ανάγκη για μια ακόμη συνεύρεση στα γνωστά ατελείωτα δείπνα... Κάπως μεγαλύτεροι στην ηλικία (αρκετά), όμως αυτό ποτέ δεν τους εμπόδισε να μοιραστούν ιδέες, τίτλους βιβλίων, ταινίες ή δίσκους... Άνθρωποι γήινοι σαν και μας, με αυταπάτες, ήττες, οράματα ακόμη και μετά από τόσες οπισθοχωρήσεις, ημαρτημένοι, μα πάνω από όλα φίλοι σωστοί...

... Το νόημα της φιλίας είτε αυτή είναι ανάλαφρη, είτε ουτοπική κι απόμακρη, ήταν για μένα πάντοτε ζήτημα προς απόδειξη... Μεγίστης σημασίας να υπάρχει σε όλες τις πλευρές η επίγνωση στο τι θεωρείται φιλία και που φθάνουν όρια κατάχρησής της...

... Οι ορθόδοξοι φίλοι μου λοιπόν που έφυγαν καθώς το δικό τους πλοίο σαλπάρησε, δεν με στενοχώρησαν ποσώς. Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη που διάθεσαν προς φίλια χρήση το εγώ τους και που δεν έκρυψαν τις ανησυχίες τους...

... και χρέος να υπερασπιστώ εκείνα που μου μετάγγισαν, σε νέα μονοπάτια αντιπαραθέσεων με νέους συνομιλητές... και νέα ποτήρια με κρασί κόκκινο, γιατί το απαιτεί η εποχή καθώς και το πρωτόκολλο.

8 σχόλια:

Μετεωρίτης είπε...

Καλησπέρα,
πάρα πολύ ωραία η γραφή
και κυρίως η ουσία του θέματος...!
Γεια μας!!

Πάντα υπάρχουν νέοι δρόμοι που είναι ανοιχτοί, αν είμαστε κι εμείς, ο δρόμος εκεί είναι.
Μας περιμένει...

me είπε...

νομιζω,ειναι φανερο πια:εχεις τρελη περαση στις γυναικες!
χιχιχι!

sonia είπε...

ta keimena sou einai....magika!

nikiplos είπε...

μετεωρίτη και sonia σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια...

me, μήπως να το εκμεταλλευτώ αυτό?
(just a silly joke...)

me είπε...

axa!αυτο σκεφτομουν αλλα δεν ηθελα να το γραψω!!!!!
:-)))))

nikiplos είπε...

ΟΚ... Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση... Η πεμπτουσία ενός blogger είναι η άκρως ηλεκτρονική του ταυτότητα...

(όχι ότι είμαι διαφορετικός ή διχασμένη προσωπικότητα και στην normal "υλική" μου υπόσταση...)

me είπε...

what?νομιζω οτι μπερδευτηκα.δεν εννοουσα με τις απανταχου 'μπλογκιστριες'!εννοουσα στην κανονικη σου ζωη!for God s shake!

nikiplos είπε...

Οκ, ζητώ συγνώμη για την παρανόηση...

Το τι συμβαίνει στην κανονική μου ζωή φαίνεται από τα post μου γιατί αυτά απευθύνονται σε αυτήν...
Σκέψεις που με στοιχειώνουν, λόγια που δεν είπα...